top of page

Bestyrelse & ansvar

Foreningen ledes af en ulønnet bestyrelse bestående af minimum 3 medlemmer (inkl. formanden), der vælges for 1 år ad gangen. Bestyrelsens primære formål er at fungere som kontaktorgan til offentlige myndigheder samt at varetage medlemmernes interesser i alle fælles spørgsmål. 

Bestyrelsen går ikke ind i sager, som er af en enkelt parcels interesse eller ved stridigheder mellem parceller, med mindre der er tale om sager, der for grundejerforeningen er af principiel karakter eller af fælles interesse for foreningens medlemmer. I så fald vil bestyrelsen forsøge at assistere.

Bestyrelsen tegnes i dag af følgende 4 personer:

Johan.jpg
Johan Mellerup
Bestyrelsesformand

Johan blev valgt til formand ved generalforsamlingen den 30 marts 2023 og er bosiddende Stenløkken 88.

Ida Stuart 2.jpg
Ida Stuart
Medl. af bestyrelsen
IMG_3704.jpg
Anne Elisabeth Sundgaard
Kasserer

Anne Elisabeth er kasserer og blev valgt ind i bestyrelsen ved generalforsamlingen den 30 marts 2023. Anne Elisabeth er bosiddende Stenløkken 35.

stig 2.jpg
Stig Lyngsie
IT-ansvarlig

Ida blev valgt som medlem af bestyrelsen den 31 marts 2022. Ida bor Stenløkken 92.

Stig blev medlem af bestyrelsen den 22 marts 2018 og er ansvarlig for foreningens hjemmeside og IT data administration. Stig er bosiddende Stenløkken 31.

bottom of page